Квест (від англ. quest - пошук, пошуки пригод) - аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.
Під час гри команди вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, будують оптимальні маршрути переміщення, шукають оригінальні рішення і підказки. Після завершення чергового завдання команди переходять до виконання наступного. Перемагає команда, що виконала всі завдання швидше за інших.
1 Історія
Історія[ред. • ред. код]
Перші організовані квести в Україні пройшли у Києві у 2002 році. [1]
Основні види[ред. • ред. код]
В залежності від правил, змагання можуть бути різних видів:
Спосіб переміщення
- Пішохідний;
- Автомобільний;
- Екстремальний;
- Комбінований.
Місце проведення
- В приміщенні;
- На відкритому повітрі.
Тип завдань
- Інтелектуальні;
- Ігрові;
- Пошукові;
- Екстремальні.
Тип проходження
- Лінійний;
- Нелінійний.
Територія
- Місто;
- Область;
- Країна;
- Міжнародний.
Термінологія[ред. • ред. код]
- Час проходження - час, що витрачається на проходження всієї гри;
- Завдання - етап сценарія гри, що складається з одного або декількох завдань;
- Капітан - обов'язковий учасник команди, який представляє її інтереси перед організаторами;
- Мапа - мапа місцевості;
- Квестер - гравець в один з видів квеста;
- Код - буквено-цифрова інформація, яка служить для підтвердження проходження завдання та отримання наступного, або фіксації часу його проходження;
- Команда - добровільне об'єднання, зареєстроване для участі у грі;
- Рейтинг - кількісний показник (або показники) участі команди в грі протягом певного періоду часу;
- Сценарій - сукупність всіх завданнь, послідовність вирішення яких заздалегідь не відома учасникам і визначається в ході проходження рівней гри;
- Учасник, гравець - особа, що бере участь у грі;
- Чек-пойнт - пункт перевірки присутності команди на відповідному завданні;
- Екіпаж - учасники, які знаходяться під час гри в одному транспортному засобі.
Застосування у тренінгах[ред. • ред. код]
Основні переваги використання формату квесту в командоутворючему тренінгу:
- Квест дозволяє співробітникам дізнатися один одного в умовах необхідності прийняття швидких і адекватних рішень;
- Квест виявляє приховані якості співробітників, як-то прихованих лідерів, інтелектуалів, логістика, схильності та звички людей;
- Квест дозволяє співробітникам і клієнтам краще познайомитися з продукцією компанії, так як всі сценарії носять тематичний характер і прив'язані до корпоративної культури;
- Екстремальні етапи дозволяють спільно пережити емоційні сплески, що психологічно зближує учасників події;
- Інтелектуальні етапи дозволяють розвинути ерудицію і виявити спритність;
- Ігрові завдання викликають масу позитивних емоцій і радісних спогадів, сприяють розвитку комунікативних якостей;
Дивіться також[ред. • ред. код]
Примітки[ред. • ред. код]
- ↑ Приручений андеграунд. Комп&ньон / 13 (529) 30 березня - 5 квітня 2007 року. (рос.)
Джерела та література[ред. • ред. код]
Посилання[ред. • ред. код]
- Найкращі автомобільні та пішоходні квести Києва (рос.)
- Активний відпочинок, перегони по нічному Києву (рос.)
- Федерація Квеста України (рос.)
Немає коментарів:
Дописати коментар